måndag 29 september 2008

GREKLAND!!

Ja då var det dax!!
Sitter och avslutar en bok som jag ska redovisa idag innan jag åker.
Har läst boken Hemsöborna, ja det är ju inte det lättaste boken att läsa. Den e tunn och ganska lättläst men den e ju skrivet på gammel svenska. Drygt att man måste stanna upp och tänka 2o gånger om vad ett ord betyder.
Men boken hade ju en liten poäng i allafall.. ;)

Nu har jag tagit en paus i pluggandet och sitter och plinkar på datan.

Men jag måste fan gå till skolan snart så jag får skriva ut mitt arbete som jag gjort om Häxer under 1600-talet och lämna det till HI läraren. Det va faktist kul att skriva om det ämnet, hehe det kanske betyder att jag har en samhörighet och är häxa själv..;) skämt å sido..Kolla vilken humor jag har;)...
Nedå, jag är så nervös nu bara inför flyget...Jag fattar inte, för så mycke som jag har flugit är det endå samma sak varenda gång. Jag blir alltid lika nervös..
Sen när jag kommer fram dit jag ska, går jag ut och tror att jag är rå cool och tänder en Cigg med skakande händer och tänker det där va väl ingenting..

Nu måste jag verkligen sluta fjanta och göra lite nytta.
Men ta han om er och så hörs vi om en vecka!!;)
Ni kan sända en tänka till mig 18:5o när jag sitter i planet och är as nervös...

Puss och kram HoMiZZZ//LA

Inga kommentarer: