tisdag 7 oktober 2008

Hemresan

Dåsa mina damer och herrar då va LA tillbaka i Sverige.
Det har varit en bra resa men vi har haft lite otur med vädret.
Jag kommer lägga in bilder lite senare.


HISTORIEN OM HEMRESAN TILL GÄVLE!!

Vi ankom till Arlanda 03:30 och jag vajävla trött att jag kolla i kors, men i hopp om att det skulle gå ett tåg hem snarast begav jag mig till tåg biljettatomaten för att kolla tågen. Jag kolla lite suddigt på skärmen och läste att tåget skulle komma 06:57, FY FAN!! JAG VILL BARA HEM NU..Jag tittade sedan vidare på länstågen och jävlar du det skulle komma ett tåg 05:57..
Jag försökte lugna ner mina nerver och satte mig i soffan på Arlanda och precis när jag satte mig kom en jävel och skulle skura golven med någon jävla maskin då han sa:
-Ursäkta! Ni måste flytta på er för jag ska flytta på soffan och städa här.
-Jag fnös åt honom och muttrade för mig själv, att han va en jävla idiot som inte fatta att vi hade rest långt och att han inte ska jävlas med LA när hon inte sovit för jag är INTE trevlig när jag är trött...
Vi fördrev tiden som gick långsamt och sedan tuffade vi ner till tåget som äntligen kom.
Tåget var tomt, åh va skönt!! tänkte jag då kan man slå igen ögonen och bara vila sista biten.
Jag hann inte ens stänga ögonen innan vi kom till Knivsta och det öste på folk som skulle till skola och jobb, och inte snacka om hur mycket folk som hoppa på i Uppsala.
Ta mig rätt asså jag har inget emot folk och rusningstrafik men fy fan när man är trött är de ingen hitt. väl framme i Gävle gick vi trötta fram till en taxi bil som körde raka vägen till Öster fram till porten. Och fatta va skönt det va att komma hem till sitt eget hem..
Borta bra men hemma bäst..

Väl hemma sov jag några timmar, och sedan bar det iväg till Willys med Malin. Var juh tvungen att stor handla eftersom jag rensade ut kylen innan jag åkte till Grekland. Det va kul att se henne eftersom jag inte träffat henne på länge..

På detta inlägg låter det som om jag haft en riktig keff resa men inte alls. Den va nice men hemresan var ingen riktig hit pga trötthet.



Det är så skönt att komma hem och veta att man har varit saknad. Red välkomnar mig hem med öppna armar gämt när jag kommer hem från en resa. Love u Baby yal what would i do with out u. ÄKTA VÄNSKAP.


Hon och jag har gått igenom mycke. Och hon är en av mina få vänner som jag håller om hjärtat.. Jag har många vänner men ja ni fattar poängen!!

När jag kom hem till Red möttes jag även utav en hund som hoppade av glädje på mig, det var min älskade Biggy. Morsan har verkligen saknat dig!!.
Efter allt kramandes och välkomnande var det dags för precenterna vi köpt till Red, Jamie och Wesh.
Kaffet var redo när jag kom och gissa va jag har saknat sevenskt kaffe. OKEJ! att Grekland är fint och allt det där, men dom kan fan inte koka kaffe på nått sätt, det smakade som kranvatten. Så efter 3 försök gav jag upp och väntade på Svenskt kaffe.


Nu ska jag va lite social med Red och ha kvartsamtal med cigg och kaffe på Reds balla,
medans Junior leker med Wesh.. Sen bär det hem med hund och barn...
Skriver mer sedan Homizar!!
Love LA!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni som inte känner daniella fattar verkligen inte att hon är en madröm när hon är trött hahhaha tro mej jag har levt under samma tak som henne ca 3 år vet hur hon kan vara hahhahha skönt att ni e hemma och välbehållna pussssss

Anonym sa...

Heheh ne asså du om någon vet juh hur grinigt de kan vara...Men jag är endå en gobit..
Tänk folk, Jag och min gyal miss Anna bodde ihop 3år och vi kom alltid överens trots min brist på glat humör på morgon kvisten.Men jag blev alltid glad när ja kom ut till Annas corner :)..Måste ju säga till er som inte känner mig att jag är inget monster, men humöret vaknar lixom inte när jag vaknar utan de vaknar lixom efter.. :)
Ska man prata monster, va sägs om LA som gravid???..

Love u miss ragga muffin...

Kiyara sa...

Hej din slampa... vart fan har du varit?... ja jag förstår att han är för blek för din smak. men för min smak så duger han... Vart fan är du? lever du? eller vad fan... Saknar dig också min slampa... kul att du hörde av dig med en keff kommentar hahaha.. älskar dig min söta hora puss puss

LA sa...

måste bara skriva att min Mona är lite speciell, hon är inte riktigt normal.:) MEN DET ÄR MONA!!
Hon är en speciell Slampa som man måste älska finns inga undantag...
Love you baby gyal.
Ja men va fan jag lever jag är ju kvar och ruttnar i Gävle. Bara för att du sticker till V-ås och tror du e ball;) Kom hem fi fan!!Du behövs här..Dom 3 muskitörena är bara 2 utan dig...

Puss puss gumman!!!