fredag 18 september 2009

Finns ingen bättre vän än min big..

Dom flesta i världen har någon som dom kan kalla sin bästa vän.. Även jag! Jag har en tjej som känner mig bäst utav alla och jag älskar henne jätte mycket.

Men jag har även min Big. Bigzon är den som känner mig bäst i hela världen och han är ALLTID vid min sida. Det finns juh ett ord språk som säger att hunden är människans bästa vän. Its true.. Kommer aldrig kunna förklara den kärlek jag har till min hund. Satt och kollade på gamla bilder på datan från att jag va gravid , detta va vad jag hittade. Love u Bigz!! Enjoy

BIG
När jag hade CJ i magen.. Big fanns vid min sida hela tiden.

Älskar detta kortet.. VAKERT!!Jag och min Bigz.


Man har lite svårt att ligga bekvämt när man e med barn. Vissa använder kuddar som stöd, men jag har världens bästa hund!!
Världens bästa vän!! MIN BIGZ
Dagen efter Cj föddes. LYCKA
Världens stoltaste pappa
När jag och Junior kom hem från sjukhuset, så va inga lyckligare en, ja! ni ser själva.
Sen den dagen har bigz oxå alltid funits där för CJ. Obeskrivlig kärlek mellan dom 2.
Seeeee ssjjjääälllvvvaa:)




Detta var bara nåra av alla dom bilder som finns på datorn. Det kommer komma mer eftersom. Finns inget bättre en mina grabbar.
Nu har jag fått stränga order från CJ att laga mat för han e hungrig. Så vi hörs sen.
Mysssss tilllll grabbbbbzen..LOVE YALL..
- KÄRLEK-

2 kommentarer:

anna sa...

vart e kortet på den andra bästa kompisen du nämner då lr så kan du ju skriva en hel sida om henne hahha .... ( bara hoppas att jag syftar på rätt person bara )

LA sa...

hahahahhahahahaha..Det kommer babe.. u the gal..love u whit all my heart.