måndag 14 september 2009

Klamydia dagen

Då var det måndag igen. Måndagar e fan inte riktigt roliga asså. Ny vecka, nya tag. Men innan jag klagar för mycke så är faktist måndags kvällarna ok för då är lixom måndagen avklarad på nått sätt..

Hmm, ja just det MÅNDAG..


Sitter och kollar på nyhterna nu. Dom pratar om att idag är det klamydia dagen, detta innebär att det e gratis att gå och testa sig för just klamydia. Dom säger att det är vanligt att folk glömmer att använda kondom.

Pff , bullshit enligt mig. Va fan då glömmer!!?..

Det är jätte bra att den här dagen existerar men den handlar juh faktiskt inte bara om att dom skall vara snälla och du får komma och testa dig gratis för klamydia, NEJ!! Dom gör en undersökning om antalet klamydia smittade minskat eller ökat under de senaste året...

Men pepz, ärligt vi lever i 2009 snart e det 2010. ANVÄND KONDOM

Imorgon skall jag tillbaka till mitt jobb efter att varit sjukskriven i 2 veckor. Det ska bli skönt för det e inte kul att bara gå hemma hela tiden när man e van att jobba.. Jag har många bollar i luften och därför måste jag börja jobba igen och känna pengar.

På schemat.

Jag fyller år den 28 nästa månad, då ska det bära av till Tyskland med Anna och Nancey.

25 november bär det av till Ohio i 3 veckor. Jag ska åka till min tjej kompis Marika och det kommer bli riktigt roligt.

December - Gambia.. Behöver mer planering men det kommer bli av..

Såååå its time to make the big Gs

hörs sen!!




Inga kommentarer: