onsdag 20 augusti 2008

Tatoo..



KLASSE PEWE
Hej People!! Imorgon är det dax för min tatuering.
Kommer självklart lägga in bilder på resultatet, så att alla får se.
Ni kanske förstår att det är dom här 2 grabbarna jag går till när jag vill bli gaddad!!
Dom är så jävla grymt duktiga båda 2.
Jag har blivit tatuerad utav dom båda och jag har blivit super nöjd alla 4 gånger. Klasse är den som gör skrivadet och Pewe gör tecknandet på mig.
Gå in till Pewes tattoo station om ni vill bli tatuerade, ni kommer inte att ångra er..
Vart ligger deras studio? Den ligger på Nygatan 40, Gävle bara ett sten kast från central station;)..
Vad har dom för telefon nr? 026-107343
Hur kan man boka tid? Man går in på studion och pratar med dom och det kostar 300kr att boka.
Vad har dom för öppet tider? Mån 12-18, tis-fre 10-18
Det finns även en jätte gullig tjej som heter Camilla som gör body piercing, men detta får man boka via telefon, eftersom hon befinner sig där endast vid bokade tider.
För mer information kan ni logga in på http://www.pewestattoo.com/

Inga kommentarer: