torsdag 12 juni 2008

funderar.

I dag är det torsdag och jag sitter på min balkong i Gävle och funderar.
Men idag är en sån där dag då man tänker på allt men man kommer inte fram till några direkta svar, utan man bara velar..

Hmm.. Jag kan juh berätta lite om mig.
Eller va fan ska jag göra det för igentligen, det e juh inte som om du och jag kommer bli bästa vänner efter att du läst min blogg.. hahaha det kommer kanske i ett annat inlägg.

Det jag kan säga är att jag är en tjej som säger va fan jag tycker och tänker och faktist skiter i konsekvenserna. Visst rullar inte vad som helst ner för tungan i fel samanhang.
Men jag menar att jag är den jag är och står för vad jag tycker och tänker och det som känns bäst för mig. Sen e det juh upp till var och en om man vill hata mig eller älska mig.

Men sen vill man juh gärna få den ärligheten tillbaka. Jag har träffat få människor i mitt liv som faktist har vågat stå på sig. RESPEKT till alla er.
Jag hatar skitsnack. Men vill du prata do it, kunde inte bry mig minder.

De e faktist så att alla människor tycker inte om varandra..Om du inte visste det innan så vet du det nu.

Vad ska man skriva om i en blogg igentligen???
Ska fundera på de sen fë man väl se vad de blir av de hela.

Inga kommentarer: