måndag 6 juli 2009

U A Mi Baby

What it do pepz!!!

Idag är det måndag och här sitter jag framför datorn medans Baby gyal ligger på sängen och väntar på ett viktigt samtal. Helgen har varit relativ lugn eftersom jag har haft en vecka ledigt med min son. Det har varit så skönt att bara tillbringa tid med honom utan att behöva tänka på tid och jobb. Tjejerna har juh varit här i helgen, men jag behöll Anna en dag till.



Vi har städat hela lägenheten och lagat mat. Får massa onödiga sms från folk som inte har något vettigt att skriva om..hahahahhaha.. Idag är en sådan dag när man inte bryr sig om ett smack. Jag börjar inte jobba förens imorgon så detta blir en seg dag med film och godis i annan för ort;)..



Va är det mer då. JO! Jag har fått erbjudande om att hyra ett hus i 2hand i 2-3 år med en stor garanti med förlängning, vem fan får ett sånt erbjudande här i Stocktown lixom. Folk har juh problem med att bara få tak över huvudet här. Populär stad med få lägenheter. Så nu är det iaf fall fundering på hög nivå.. Fast egentligen finns det inte så mycket att fundera på!! hmmm...Anna får vara min källar tomte i huset;)..Åter kommer om det lite senare i tiden då jag har funderat ut nått..

Nu ska jag iaf återgå till mys med min Anniz innan hon ska åka hem.


Dagens låtar: VYBZ KARTEL - DONT RUN (LAST MAN STANDING) (MAVADO DISS) 2009




Vybz Kartel - U A Mi Baby



Dutty Wine




HOLLLLLLLLLA PZ!!!!
Ps. kommer lägga in nya bilder snart, måste bara hitta sladd fan. ds.

2 kommentarer:

Anna sa...

it always u and me baby girl , fast man inte är på topp just nu men va f-n dont worry be happy lol..
ja du huset ska vi diskutera källaren kan vi stänga in hundarna i ja ska ha övervåningen minst sagt hahha sen ska ja plantera potatis på gården s man slipper det där jävla riset nån gång asg MOHAHHA love ya

LA sa...

Ja potatis planter i hela trädgården, hahahhaha!!
Nu har du åkt redan, grrr!! Nu kommer du tillbaka imorgon som vi sa, för i got plans;)!!! Nu är re gasen i botten hun!!love u sweety