onsdag 1 juli 2009

Gorgeous

SHIIIIIIIT va nice det är med sommar allllltså!!!;) Me love it, u love it everybody love it!!!!! Så himla underbar alltså...
Dagarna springer på och jag har inte hunnit blogga på as länge..
Min underbara vän Marika är hemma på besök från USA och me löv it. Saknat henne juh!!!
Vi har spenderat massa dagar på Rååålllliiiiissss, så nice. Men ibland kan det faktiskt vara för mycke folk. But is nice 2 be nice;)


Stekarna! Jag, Marika och Lulu!!
the gyalz!! Marika, Susan, Lulu and me
Lulu, Marika, Marcell and me!!

Cj är fisken i vattnet och tack vare han är jag i vattnet mesta dels av mina strand besök, här e man inte badkruka..Hahahaha eller de kan faktiskt diskuteras för det tar juh typ en tim innan hela ag är i vattnet. Men va fan! I kommer jag iaf.
Imorgon kommer Anna och Anna tillbaka till Sthlm och på fredag åker jag till Gävle för att träffa min familj. Hårda bud från Biiig Siiis, asså helt ärligt jag tror hon kommer sätta ett skott i min panna om inte jag kommer hem snart. Och jag vill gärna leva länge så det är dax att ta tåget till ingemans stad...
Nu ska jag forsäätta med maten, men jag hör mig snart igen. Its a promise!!!
Dagens låt: Jordan Jman Francis - Gorgeous


Inga kommentarer: