söndag 21 juni 2009

Wine 4 me!!

Today was a good day!!Jag hoppas att den kommer fortsätta lika bra.

Pia är fortfarande kvar här.hahahahhahah..Men idag åker hon hem. Pussst!! Det kommer va skönt men shiiit va tyst det kommer bli här. E det någon som kan kackla så e det fan Redhead. ;)..

Tjejerna va juh här i torsdag och vi alla gick ut på Mama Africa, shit vilken flippad kväll. Men vi alla hade fett kul asså. Och jag tror nog att varenda en utav oss drack en drink för mycke.
Men like i said we all had fun;)!!! Wine 4 me;)LOL...


Den kommande vecka och idag kommer bli fullspeckad!!

Söndag- Jobba(natt)
Måndag-Jobba(natt)
Tisdag-Träffa Marica;).
Onsdag-Jobba(natt)
Torsdag- Personal möte. Ut med Marika och brudarna
Fredag- Jobba (dag), brorsan kommer till Sthlm.
Lördag- Jobba(natt)
Söndag- Åka till Gävle.
Jag kommer vara helt färdig som artist efter den veckan, hahhahah zombie LA!!
Dåså, nu ska jag gör lite nytta innan jag går till jobbet. Ha en nice forsatt söndag!!PZ
Dagens låt: Rick Ross ft T-Pain - The Boss

Här kan ni få skratta lite oxå.. HAhahahahhaha min favorit komiker KATT WILLIAMS han är så jävla rolig asså, man får ont i magen för att man skrattar så jävle mycke..hahhaha.. Enjoy!!!

KATT WILLIAMS: Every Day I'm Hustlin'

Inga kommentarer: