onsdag 3 juni 2009

Händer mycke!!

Offf!! Jag vet inte vart jag ska börja.

Iaf så har jag nu flyttat in i min lägenhet i Liljeholmen. Trivs jätte bra och har fått till det riktigt mysigt. Lägenheten ligger uppe på Nybohov så jag bor uppe på berget och har utsikt över Sthlm från mina fönster, riktigt nice. Tack till min snälla mamma som hjälpt mig med min flytt, Uppppskkkkaaattttar det verkligen!! Och Anna tack till dig med som bar en kartong eller 2 hahahahhaha....Och självklart ett tack till min boys 2.

Nu sitter jag i Aspudden och ugglar i en lägenhet, hahahaha P-M är ute så jag passade på att städa lägenheten!! Man e kanske lite för pedant ibland men va fan dom blir kanske glada när dom kommer hem, R-gyal thing u know;)..

Anyway det händer fett med saker i mitt liv nu, men jag tänker faktist inte dela med mig av allt denna gång, men det kommer säkert lite små saker då och då. Det jag kan säga iaf är att jag mår jätte bra.

Kommer skriva mer under morgon dagen för nu måste jag ringa till Anna, hårda bud från den där bruden asså. Fan jag skulle juh kunna bli tele 2s V.I.P kund tack vare Anna...hahahha i love you baby gyal...

Jo just det!!Jag måste juh berättat att vi ska få tillökning i La Familia, vackra Marie och Selle ska juh få ett till barn..hahahha jag vet vilket kön det blir, men det tänker jag inte dela med mig av nänänänä.. Ni som inte vet får se när h.n ploppar ut..Eller hur Marie;)??.. Jätte glad för er skull..Puss på er!!

Oki Ciao gott folk vi hörs imorgon..;)

Ni får 2 låtar imorgon för det blev ingen dagens låt idag..

Inga kommentarer: