torsdag 4 december 2008

hellu!!

Hellu!!!
Wazup?

Idag är det torsdag och jag gick inte till skolan idag för jag mådde inte bra på morgonen.
Låg i sängen till typ fyra . Hemtade junior från dagis strax efter sen gick jag och prinsen på handlingstur.
Dumpade sedan av grejerna och begav oss till Micke och Jamie. Så små grabbarn kunde få leka av sig lite. Micke hjälpte mig med ett skolarbete som jag fastnat med.
Thanx boiii!!!Elham var också där alltid lika kul att se henne, skit go tjej...Verkligen..Micke har verkligen hittat en kanon tjej..Mycket glad för er skull...

Igår hände det inte mycke heller, va hos läkaren sen pös jag till skolan och gjorde prov.
Senare kom 2 av mina damer till Öster (Bona och Anna) Anna hade ju med sig Blanca, villket betyddde attt Biiiiiiig blev galen. Shit dom älskar varandra dom där 2..Hmm om dom inte ska hoppar i samma träd för då blir det morrr morrr.
Bona var så stolt över sin nya bil som hon precis köpt. Det var en Volva någonting, en riktig ragga pudding;)..Fattas bara några flowers på bilen, sen är det klockrent. Nästa som en folkwagn från flower power tiden;)..Jag antar att bilen får heta Verner??...*skrattar*.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande och vi får se hur detta slutar.

Ha det bäst.../LA

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha kommer du i håg werner??? shit han va king :)

LA sa...

Ingen glömmer Werner han är fan en icon från gammla tider. Glöm aldrig det;)...