lördag 20 december 2008

Förändring.

JAG ÄLSKAR JU MIN KAOS!!!
Det finns ingen som du, det vet du. hoppas att det du beslutar kommer från hjärtat.

Ja då va det natten till Söndag (hmm, lördag kväll) senare på kvällen idag kommer jag åka hem till Suecia.. Kommer ju åka hem utan min lill pojk och måste tjata lite till, men det svider. Men han kommer ha det bra och han kommer ha så kul med sina vänner och självklart hans pappa. Mamma älskar dig och kommer snart tillbaka och hämtar dig;)..

Jag har gjort lite förändringar i min skalle satt i the barber shop typ 4 timmar tidigare idag och resultatet blev så här:

Gjorde även om mina naglar när jag endå va där.. Byte motiv och stärkte dom och jag blev nöjd med det nya motivet faktiskt..

Hmm.. nu ska jag väl titta lite på TV och kanske försöka sova lite, villllket inte går så bra men ja får försöka..

Kram på er vi ses i Sverige;)

Inga kommentarer: