torsdag 25 december 2008

Spark i baken...

Spark i baken...
Fan va jag älskar alla er som tror på mig. Har aldrig fått så mycke respons på att folk tror på mig förut. Visst att jag själv alltid tror på mig för hallå hur skulle de annars gå.
Man kan inte stå kvar på ett ställe och stampa för hur skulle det bli då?
Jag vet att jag har mått så dåligt, men de är dax att bearbeta och nu när allt är som det faktist är så har jag tiden för det, just nu som jag skrev tidigare är mitt huvud bara tomt. Men jag får se till att det blir fyllt snart. Eveline skrev till mig att hon vet att jag kan ta mig över 2 berg om jag så måste och vet ni va, det kan jag!!... Jag tror att det va det jag behövde alltså en spark i baken för att få mig i rätt riktning. Tack baby...

Jag kan inte få någon som säger att hon inte vill att vilja, det går inte.
Nu har jag sagt vad jag velat säga till dig och luftat allt.. Det gör ont men jag får ta det....
Nu tar jag av mig min kavaj och sparkar av mig mina båda skor och så får vi se vart allt leder..

Inga kommentarer: