tisdag 23 december 2008

gott och blandat..GOD JUL

ja då va jag hemma i Sverige igen...kom hem igår men orkade inte sätta mig vid datan och plinka..God-Jul får jag väl säga oxå kl e juh efter 00:00.. Hoppas ni får det över nice och att tomten kommer till alla som varit snäll..Själv har jag juh haft lilla julafton med när och kära innan vi åkte till Kuwait. Men imorgon bär det av till Skutskär där jag ska äta lite julmat med Jonna och hennes familj.. Snällt att jag får vara där och inte ruttna på Öster.

Igår när jag kom hem och inte hade sovit på 2 dygn traskade jag ner på staden för att möta upp min kära bror Lars, alltid lika kul att hänga med honom. Man får fan alltid ont i magen för allt skratt. Han är juh över rolig och det vet alla som känner honom. Sen är det alltid så jävla skönt, för jag kan verkligen prata med honom om allt och han finns alltid där för mig och stöttar mig. Finns ingen bättre lyssnare och rådgivare en han. Love you bro du är verkligen min stötte pelare FINNS INGEN bättre bror...Men gud! va kärlek du får, men nu räcker det..hehhe.nu ska vi inte bli för kännsliga av de hela..

På kvälls kvisten besökte jag Anna och fick svenskt kaffe, helt underbart. Sen va jag tvungen att gå hem för jag höll på att decka vid fläcken för jag blev så trött..

Hmm, idag har det inte hänt så mycke faktiskt Åkte till Valbo med syster en sväng sen hem till tvättstugan. . . . Dök förbi Red en sväng och nu sitter jag här och plinkar. Plink Plink..

Jag är så rastlös och det är så tomt utan min prins här hemma. Räknar redan ner dagarna.. Jag tror inte riktigt att jag har fattat att han inte är hemma men endå så har jag det, konstig känsla att förklara. Ser fram emot när han kommer hem.. Älskar dig mammas älskling...

Nu ska jag gå och borsta mina tänder och sedan blir de natten, blir en tidig morgon imorgon.

God jul allihopa och ha det bra.. KRAM LA

Inga kommentarer: