lördag 18 juli 2009

Pusherman

GÖTEBORG aka GBG up 2 the town!! Sveriges bästa stad..

Jag vill aldrig åka hem härifrån!! Me luv this town, and my gbg pepz. ONE LOVE;)...

Så som ni förstår är jag i Göteborg och umgås med mina homizar från förr. Men! i luv to be here. Den här staden är den bästa i Sverige, LÄTT!! Vem vet jag kanske faktiskt hamnar här snart. Skulle fan inte tveka tror jag. Jag känner mig hemma på få platser i Sverige men Götet är en plats som fångat <3

Hmm!! Va händer mera då?? JO! Baby gyal närmare sig Stocktown och det börjar brännas i knutarna. Så fucking nära e det and me löv!! Rockish juh;)..U more then welcome sweet thing.

På måndag när jag kommer hem ska jag på restaurang med min gyal LULU, alltid lika trevligt att umgås med mina gyalz!! Flippa loss som alltid!!See u soon gyal!!

Nu ska jag åter gå till det jag gjorde innan jag smet ifrån köket!! hahahhaha, GRILLA IDAG juh!!!

Eftersom jag e i gbg så får the boys Lazee and json representera dagenslåt. Den e fet desutomENJOY!! LAZEE FEAT. J-SON - PUSHERMAN




ONE LOVE PEOPLE!!

2 kommentarer:

E.v.e sa...

skööööööööööön låt *diggar*

LA sa...

Ja dom har lyckatz fett!! Big Upz..pöss gyal, miss;)