söndag 12 juli 2009

Sweet dreamz


Söndag. HATE OR LIKE??

Vad tycker man om söndagar igentligen?? En soft dag med ångest för en ny arbetsvecka. Söndagar e en riktig slappa dag men den går alltid så fucking fort. Undra varför alla dagar som man är ledig på går så fort?? Asså, i luv 2 work det är inte det, men det är juh så nice att vara ledig. ;)

Idag skulle jag ha åkt till Gävle, men det blev juh aldrig av som alltid.. Vaknar i panik halv 11, en timme kvar tills tåget ska rulla. In i duschen, på med kläder stress stress. Kommer in till Centralen med en kvart kvar tills tågets avgång. Bokar biljetten och skall betala men WHAT THE F, jag har sprungit ifrån min plånbok. Asså detta händer bara mig. Jag lacka och åkte hem!! Så mina boys ska komma hit ist, me luv. Saknar juh min familj.

En positiv sak har hänt i mitt liv, tänker inte gå ingående på saken men jag har iaf blivit erbjuden ett väl betalt jobb, me like!! Tycker om jobbet jag har nu, men detta låter väldigt lockande. Ska träffa chefen till det "nya" jobbet nästa vecka så efter det får vi väl se vad som händer. Håller tummarna iaf.

Nu ska jag titta klart på min film som jag sett hundra ggr, men jag älskar den så mycke att jag kan se den hundra ggr till. Lr hur Anna??;)..ONE LOVE, den bästa och finaste filmen på länge, måste ses. Fattar ni!

ONE LOVE TRAILER!!


Dagens låt: Beonce- sweet dreams

Inga kommentarer: