söndag 19 juli 2009

Daimstrut

Sitter och njuter av världens godaste glass på balkongen! Dom andra gick till affären men jag e juh som jag e, så! Jag sitter kvar på balkongen med daimstrut och laptop!!;).


Jag ska hem imorgon då jobbet kallar. Kommer jobba jätte mycket den här kommande veckan, men jag känner mig peppad nu efter en kanon och lugn vecka i Gbg!!.. Så hem and make som money. Work work!!;)

Nästa gång jag e ledig tänkte jag ta mitt pick och pack och åka till Gävle. Har lovat min baby boy att vi ska besöka Furuvik. Så då efterlyses alla gyalz med barn, hundar ja ni vet vilka ni är!!
Det blir nästa helg, men jag återkommer. VILKA E DOWN??

Jätte stort GRATTIS till min barndomsvän Fia!! I September ska hon gifta sig med sin Igor! Är jätte glad för eran skull och tack för inbjudan. Självklart kommer vi vara på plats sweety, skulle inte missa det!!
Nu ska vi laga mat och sedan kolla på film, snacka skit och umgås innan jag drar imorgon.
Eftersom jag har skrivit om giftemål i inlägget så får dagen bli låten som jag ska ha på mitt bröllop den dagen jag kommer gifta mig om det kommer hända;)..Men idag är låten till er, Fia och Igor.*kärlek*
Anyway ni har hört låten innan på min blogg so Enjoy my girl Shei Atkins and Dallas: U you and I!!Love

ONE LOVE PEOPLE. KEEP UP THE LOVE!!

Inga kommentarer: