fredag 10 juli 2009

Special

Chill dag!!

Har haft en så över nice lugnt dag, e fan till och med peppad för att jobba natt. Fattar ni grejen!!hahahhaha..
Så i dag jobbar jag natt som sagt sedan imorgon SKA jag åka till Gävle. Ska bli skönt att kunna släppa jobbet och bara vara hemma och ta det lugnt. Hmm eller lugnt kanske vi kan diskutera eftersom jag har hundra ställen att vara på och hundra homiz and family 2 seee!!!

I går vad jag och min vapendragare Pa Mattar på äventyr. På dagen fixade vi massa grejer till hans bil eftersom den går sönder hela jävla tiden, det var på tiden att den skulle fixas. Sagt och gjort!! Efteråt tyckte vi att det skulle vara nice att gå ut och lyssna på lite soft musik, så kvällen avslutade vi på Mama africa. Det var helt OK, det va inte för mycket folk men inte heller för lite.

Pa Matarr!!


Nu måste jag springa och hämta tvätten sen måste jag vara vekar klocka åt Anna som ligger och sover. Vi alla vet hur hon är när det kommer till ZZZZzzzova!! Hon kan sova i veckor om hon fick..hahhahaha.. Men anyway ha en nice helg pepz..

Dagens låt:MOVADO - So Special VIDEO 2009


Inga kommentarer: