onsdag 11 februari 2009

KORT FRÅN MIN OCH ANNAS TRIPPPPP!!!!

Då va det dax för bilderna från The Gambia.. Helt jävla underbart land, om du inte har varit där så det enda jag kan säga är 2 bad 4 you..Åk dit, DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!!!

Min baby gyal va lite trött, men alltid fin endå;)
Anna va lite trött efter allt festande

Jag kunde inte titta riktigt för jag hadddde solen i ögonen juh;)
Men Baby nu får du rycka upp dig;)

Ja, men åker juh faktist till Gambia delvis för att sola..
CiCi, han jobba på min Juice bar..

ML
onkel Assan, världens gosate;)
Några utav barnen i vårat område
Bu-Ba så sööööt, Assans 6 åriga son
Några mera barn från vårat område..Rood boy va med hela resan fast att han inte va där på riktigt..
Sol e så nice..
Bu-Ba
APELSIN..
Vårt område
pose up
Me and my -baby gyal
POSE
HEY
ME AND MY GYAL
The Grabbbbbzzz..
2 andra barn från området och kolla ena pojken har skor från Sweden;)
Me and little Bu-Ba
Jag sätter mina fotspår över allt jag går och till och med i The Gambia fick jag en egen juice bar, vadå sweet!! DOm döpte stället efter mig..The one and only LA aka Daniella;)
Sun is Sweet

Våran Corner storeStrand killarna
På väg hem, fuck!!! Vill vara kvar i värmen..

Så där jaa.. Då har ni fått tagit del av våran underbara resa till The Gambia.. Vi kommer åka tillbaka snart, vet inte när men jag ska fan dit igen..

Tack till min Gyal för en underbar resa, du och jag har så kul ihop när vi drar. Men nu räcker de med kärleks ord, du vet att jag älskar dig det räcker..;)

Nu ska jag vara social med Pia och fruga;)....

Kram på er..

Inga kommentarer: