lördag 28 februari 2009

Skäms på mig!!!

Igår när jag skrev ett inlägg så skrev jag om hur jag hade spenderat min torsdagskväll. Det va faktist 2 av mina andra vänner som oxå var med som ej blev nämnda, skäms på dig Daniella.
Eve och Bona va faktist oxå på plats och förgyllde kvällen, mina damer..
Sorry 4 this ladies...
Me and my gyal Eve.. One LOVE..

Nu ska jag rota fram min resväska igen. Planet tar juh mig till kuwait på måndag morgon så fatta det är bara 3 dagar kvar innan jag får träffa grabbarna.. Längtar tills att jag får krama om dom..


När jag kommer ner ska vi juh även fira Ceds födelsedag, han fyllde 30 år igår. DETTA MÅSTE JUH FIRAS..Happy B-day, love u big longsome..


Så nu ska jag återvända till packningen för jag är mer en taggad för min resa..

Det blir nog club Voodoo ikväll för att få tiden att springa iväg lite grannnnn.. Mwahhhh!!!!

Ha en trevlig kväll allihopa!!!

Inga kommentarer: