fredag 27 februari 2009

...

Shiiit jag e fan seg på att skriva blogg nu för tiden. Vad ska man skriva om lixom!!!
Jag hade trevligt när vi va ut i onsdags det blev mycke att dricka bara, och jag kommer nog inte ta mig en drink på väldigt länge.



På torsdagen blev min soffa haket för dagen (älskar min soffa) tills att det va dax att träffa upp Anna vid Jackpot,bror med vänner dök senare upp och det blev en trevlig kväll trots allt. Spenderade kvällen med underbara människor som verkligen har hjärtat på rätta stället, så tack för detta booooyyyysss and gyal...

I dag är det fredag och jag har fan spenderat halva dagen i telefon. Har snackat med en polare som har fotbojjja och han hade juh tråkigt så jag blev telefon offret;) hahhaa. Men va göra man inte för den kära Jegz!!?? Alltid kul att snacka med honom, han har juh alltid så sjuka saker att babbla om. Men snart kommer han ut så man får träffa han ist.

Jag gled över till Anna på en kaffe och sedan vidare till M för att kolla läget med honom, villket va så där. Det är tråkigt att se vänner må dåligt och tyvärr i den här sitsen kan man inte göra nått för att hjälpa. Bara lyssna och finnas där som stöd.. En STOR bamse kram till dig gubben om du ser det här, jag vet att du inte är en bloggläsare men man vet juh aldrig.

Nu har jag kollat klart på get ritch our die trying så nu är det dax för min favoritmöbel i hela huset, SÄNGEN..
Men buenas noches allihopa, hola att yall later;)...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var visst inte med Er på Jackpot Hmmm :( *snyft*

LA sa...

Jo det va du hjärtat.. Skäms på mig!! Jag skrev ett nytt inlägg..
*jag torkar din tår och skäms*..
puss and love..