onsdag 25 februari 2009

Back on track!!

Nu är det många som har klagat på mig att jag inte uppdaterat min blogg på länge. Men det har lixom inte så mycket på sistonde förutom same old, same old.
Men eftersom det verkar vara många som saknar mitt gnatande så är det bara att börja kladda igen. ;)

Here we go....
Det är onsdag idag och jag har tillbringat dagen med min brääääääch, alltid lika trevligt att hänga med honom. Skönt att byta tankar med någon så som vi kan göra, love yaaa asss bro..
Det blev mycket shoooooping idag oxå, köpte 30-års present till Cedric, kläder till mig, örhängen, skor och annat krafffs.

Kvällen kommer jag spendera med Anna. Vi ska på Goya och lyssna på Lazee.
Vi kommer säkert vara äldst på hela stället för det stog att åldern va 18 plus. Men fuck it jag ska inte dit för dom unga terroristerna utanför att titta på Lazee, Eye and ear Candy 4 the bunch

Lazee!!



Imorgon ska Kaskito fixa en fest på jackpot men africa style och detta ska vi juh gå på så klart. Grabbarna från punk 26 kommer vara på plats för att visa upp sina nica kläder, jag är juh fortfarande lite arg över att dom inte har tjejkläder men det är på G och detta gör mig väldigt glad. Men när kläderna kommer in till butiken förväntar jag mig att massa brudar kommer handla där ifrån. Lika mycket brudar som man ser på gina och hm vill jag se på punkt 26 och detta för våran skull så att affärer vill satttttsa på tjejkläder... Aja nu tappa jag poängen i skrivandet, lol.. Jo!!! Mode showen.. Brorsan ska juh vara en av dom som visar upp kläder imorgon så idag va det dax att prova the outfits och här kommer lite smak prov av vad ni kan se imorgon:






Missa nu inte detta!! Om det skulle vara så att ni inte kan komma, då kan ni besöka grabbarna i deras store alltså PUNK 26. Ni kommer garanterat bli väl omhändertagna av jätte schyssta grabbar;)..



VÄLKOMNA!!

Då så då är det dax att avrunda detta inlägg och jag har sparat det bästa till sist. På måndag ska jag åka till Kuwait och hämta hem min son, fattar ni vad jag saknar min lill grabb. Har inte träffat honom på 2 månader och kan inte vänta längre nu..Moowaaahhhh!!!!(Tackar gud för webbbbcam och telefon)

KÄRLEK!!!

2 kommentarer:

Gatans Garderob sa...

Tja D..
fett med tack till reklamen...
Har snott lite bilder från din blogg:)
Vi ses väl i kväll ??
fan vad skööönt att du ska få hem din son..
asså det måste va en såå stor saknad..
big up D!
pz
Jake the snake

LA sa...

LA, Gatans Garderobs nya fotograf LOL;).. Saknar han mer en vad ord kan beskriva, men nu e de dax snart;)
PZ