fredag 5 december 2008

Nedräkning..

Hej allihoppa!!!

Äntligen fredag och nedräkningen börjar tills att flyget startar till Kuwait på måndag.
06:25 går planet och både jag och junior är extremt laddade.
Flygresan kommer bli lång men värt alla timmar.. Det enda som kommer ta på mig är att Junior ska vara kvar längre i Kuwait, men han ska få vara med sin pappa och det betyder endå guld.
Det kommer vara så tomt hemma utan honom för han har alltid varit med mig när Cedric jobbar.

Eftersom det är fredag idag så betyder det även att jag är klar med skolan, det är så skönt. Allt kämpande fick ett slut. I MADE IT...

Helgen kommer bli full späckad med mycke träffar med folk.
Imorgon ska jag och Junior ner till staden och träffa alla mina tjejer. Mysigt värre hö ni..
Efter det så kommer famljen hit och äter julmat och junior ska få massa paket.
Sen på söndag kommer det några andra godingar som bara ska säga hej då en liten snabbis och så ska det packas...

När jag kommer hem från Kuwait har Anna hotat mig att jag ska flytta in hos henne, så det är så det får bli;)..Vi ska ta igen mycke förlorad tid och det kommer bli mycke skratt, bus, prat, mys osv just like the old days.. När man skriver om trollen så ringer hon..blabla...


När jag åker är det lille systrer som kommer ta hand om wowelito och det kommer bli bra, skönt att han kan få vara på hemma plan nu så han inte blir så arg på mig, för det är inge kul allls. Han kommer endå vara lite sur för att jag kommer vara borta men det går över snabbt.



Det ska bli så skönt att åka ifrån nästan;) allt här på hemma plan.
Kommer att komma hem utvilad och vara som ny...

*NO MORE DRAMA 4 ME* Nu är det också slut på allt drama som händer för min del, för jag pallar inge mer.. Det finns saker som är viktigare en allt de där och kan man inte värde sätta det viktiga så är det inte värt allt drama runt om kring.
Jag är ingen person som söker problem men jag är en person som unviker problem. Varför skapa problem om man inte behöver men dock står jag på mig om dom kommer so if u wanna hit me, do it.

Nu ska jag rulla över till lilla Anna Panna och tjööööta lite och ta en ciggggg och kanske kaffe.
Me ha en bra helg allihoppa.

Älskade kramar till my love ones....

1 kommentar:

Anonym sa...

äääh, vi har det bra B och jag, han märker nog knappt att du är borta ;) moahaha ! hoppas ni har det bra, hälsa från mig:) puss älskar er ! :)