måndag 1 december 2008

ZZzzova

Idag har det inte hänt mycke i LAs liv. Men helt sysssslolös har jag inte varit.
Lämnade Jr till farbror Kamil innan jag gick till skolan.
Gjorde mitt prov i data idag så nu kan jag checka av en till grej från listan.
Hmmm..På vägen hem från Bouko stannade jag och Jr till hos Anna och Tindra på en kaffe.
Nu vill jag bara sova för min förkyllning har inte släpt och jag mår fan inte bra.
Så snor och blä nu ska jag ZZzzZZzzova.

* -A-r-b-e-t-e- o-m- Q-8-t-i-l-l- h-i-s-t-o-r-e-n *done*
* -P-M -t-i-l-l -s-v-e-n-s-k-a-n- `*done**
* Prov i Religion
* D-a-t-a-c- 2- u-p-p-g-*done*
* Romantikens nutid
* Fördjupnings arb i projektarb *halv klart*
* P-r-o-v- D-a-t-a-c-*done*
*-P-r-o-v- H-i-s-t-o-r-i-a- *done*
* -R-e-d-o-v-i-s-n-i-n-g -H-I- *done*
* 5 dikter till svenskan
* bok redovisning svenska
* En uppg till i Datan

Inga kommentarer: