tisdag 2 december 2008

Bihålsinflamation.

Bihålsinflamation är det vad det är.

Här har man gått och tyckt synd om sig själv i 2 veckor, för att jag trott att jag haft en förkyllning med det lilla extra. Med det extra menar jag feber och ont i skallen 24/7.
Men näääää, efter mycket tjat från Jonna och fler så va jag tvungen att kontakta min läkare idag och mycket riktigt så var det någonting som måste behandlas med antibiotika.

Smärtan som man får av den här skiten önskar jag inte ens min egen fiende, hmm jo det finns ett undantag om jag tänker efter, men endå. Det är fan min bästa förklaring.

Jag fick stänga regler om att jag måste vila, Jaaa säger jag. MEn vila det är nått jag kan glömma, min skola knullar mig den här veckan och jag har så mycke kvar att göra känns det som.
Måste till skolan imorgon och göra prov i religion osv.

Men jag e viking, får vila i helgen...

Ha en bra kväll..
Hörs imorgon

Inga kommentarer: