måndag 15 december 2008

hej hej!!

Hej alllllahopa;)...

har inte skrivit på ett tag nu, men jag har haft fullt upp här borta i Mellanöstern...
Har gjort det ena och det andra men mest av min tid har jag spenderat i butiker.
hmm. spendera pengar är jag bra på och det kanske inte e så bra alla gånger..

Jag ska vara här i 6 dagar till och sen kommer jag hem till alla er i kalla Sverige
Fryser redan utav tanken..Som dom flesta vet så ska junior vara kvar här med sin pappa i 2 månader och det kommer bli jobbigt men som sagt jag måste hålla ut för pappa och son måste få lite tid tillsammans..Men av alla ställen i världen så måste Cedric jobba i Q8, hmm!! men han har ett jobb iaf..

Vad har hänt idag då?
Jag och Kendra har varit på shhooooppppiiinnngg ;) De va nice att kolla runt lite.
Handlade en tröja, plånbok och ett halsband till mig själv.

De finns lixom direkt inte mycke kläder som man vill handla här, vi har lite annolunda klädstil en vad tjejerna här har..
Men det finns en och annan affär som får in kläder från USA och det e ju nice eftersom där kunde jag köpa mig en tröja, men dom konsenterar sig mest på kill kläder..Men jag är inte arg för dom har mycke annat!!!

I dag åkte även min baby gyal AnniZ till Gamiba igen, hon fasnade för Afrika big time och jag klandrar henne inte. Nu har ju inte jag varit där själv, men det kommer..Ska packa ner mig själv i hennes resväska nästa gång.
Även jag skulle ju varit i Gambia nu, men Badou kunde inte åka som planerat och sen är ju jag här..Men det kommer flera tåg och flyg..
Marika skulle ju följa med till Gambia hon oxå va det ju planerat men eftersom vi inte åkte så är hon i Sthlm så då blir det en tripp även dit för att träffa henne.
shit saknar henne fan, man ser ju inte henne varje dag eftersom hon flyttat från Sverige.

Jag är så tacksam för min vänner måste jag säga. Jag älskar dom så himla mycket.
Ibland glider man ifrån varandra eftersom alla har egna liv, men på nått sett så hittar vi ALLTID tillbaka till varandra och det är väl det man kallar stark vänskap?.
Vi behöver inte prata lr träffas varje dag för att veta att vi älskar varandra och finns där för varandra.

Gud va jag skriver om allt och inget, det blir väl så när man inte skrivit på ett tag. Hmm men nu får det nog räcka för idag. LA times återkommer snart igen.

Puss till alla mina tjejer älskar er..
Ps..Även till alla tjejer som jag träffat genom min baby gyal Jonna;) gillar er jätte mycke. Ni har verkligen era hjärtan på rätta stället.. Ds

Inga kommentarer: