måndag 8 december 2008

Framme.

Tjabba tjena hallllå!!!!

Då är man i Q8 lixom och det är faktist nice värder här..Mycket bra...
Resan hit gick bra förutom att tåget till Arlanda var en timme försent, kunde ju ha stannat kvar hos Anna en timme extra;)....
hahha vi va helt slut när jag skulle åka, men va fan 1 timme till hade väl inte gjort nå :p..

Väl framme här i Q8 så skulle jag fixa ett 3 månaders visum till oss, fatta det tog en och en halv timme. Dom satt och åt och drack ist för att ta hand om alla sökande.
Hmm. Ja det är ju lite anorlunda en hemma. Tror inte att någon chef i sverige eller på andra ställen skulle acceptera att man sitter med sncks och mat när man ska ta hand om kunder. Men va vet jag lixom..hahhah.

Fi fan va jag höll på att böra lipa när Junior fick syn på Ced när vi kom ut från kontrollerna.
Junior sprang till Cedric och slängde sig i hans armar, villken far och son kärlek alltså...

Till min hjärtan där hemma:
Jag lever, men min mobil funkar inte för utgående samtal. Som sagt resan gick bra och junior va super duktig på flyget, inga problem alls... Ska installera msn på min dator så vi hörs där sen pinglorna..

Ska zzzova alldesles snart för jag har inte sovit sen i natten till Söndags.

Kram från Q8....

Inga kommentarer: