lördag 6 december 2008

Lånnng dag med mycke kärlek.

Då är det lördag kväll idag. Wow vilken full späckad dag, helt galet.
Stan visit, och hem besök av familj. Dagen har varit full med glädje och kärlek. Vad mer kan man begära.?.

Träffade även Kamil idag och jag måste fan säga att jag är fetttttt stolt över honom, han har varit nyckter i lite mer en ett år. Han har kommit en låååång bit på vägen...Fortsätt så här gubben så kommer du gå långt.. ;)

Jag har även pratat med min bästa manliga vän Baddddou YAO idag och han är ju fett gullig, han frågade om jag ville att han skulle komma till Arlanda och hålla mig sällskap under tiden vi kommer få vänta innan in checkningen. Vi kommer komma till Arlanda vid 3 på natten och flyger 06:25 från Arlanda.
Badou är en natt människa men inte fasen ska han behöva sitta där med oss stackkkkarn..
Men tanken var god och det är sådana här saker som får en att uppskatta sina vänner med det lilla extra. Ni kanske vet själva? när vänner erbjuder sig att göra saker som man inte själv hade en tanke om.. Självklart älskar jag mina vänner endå men ni kanske förstår vad jag menar..Hmm eller?... Anyway thanx boiii för att du är min vän, du är en av dom bästa.












Nu ska jag gå och glo på tv och koppla av en stund.
Ha det bäst..

Inga kommentarer: