måndag 1 september 2008

Mosters groda 7 år idag.

Då var det kvällen.
Ännu en dag har paserat, alltså måndagen den 1 september. ;)
Som jag skrev innan fyllde min syster son 7 år idag. Vi åkte dit med paket och käkade lite tårta.
Kan inte fatta att mosters pojk har blivit så stor, han har juh börjat skolan och har blivit jätte duktig på att skriva. Han sitter i sitt hörn och skriver ett ord som han vill att man ska berömma honom för när det e klart. Han är verkligen jätte duktig. hehe så söt.
Vi åkte med brorsan ut till sällsjön sen tog vi min nya bil hem.
Förstår ni, min egen första bil. Ganska ballt!!!
Nu måste jag bara ligga i med mitt körkort så jag kan ta Betty på en sväng;)..
Nu ska jag titta på film, men see yall later.
Puss och kram
Och en extra puss och kram till mosters groda på hans 7 års dag.

Inga kommentarer: