fredag 12 september 2008

GOTT OCH BLANDAT

Idag är det fredag, dagen dom flesta älskar.
Det är helg!!!
Idag blir det bubblor och utgång för min del. Ska gå till Goa och ta en drink eftersom en kompis ska spela där sen drar vi vidare till Slick!!
Kommer återkomma med bilder under morgondagen.

Idag fick jag ett telefon samtal från Kalifonien!! De va Marika som ringde och ville prata lite.
Fett kul att höra ifrån dig gumman.
Hon berättade att hon skulle gå ner på playan med några homizar och bara chilla för att dom var trötta efter en lång fest natt.. Då satt jag här och tänkte för mig själv, Va fan gör du i Sverige Daniella.
Jag vill också kunna gå ner på playan i september månad bara för att chilla efter en lång fest natt.
Hon ville också berätta att hon kommer till Sverige snart och det ser jag fram emot.
Då kan vi gå ut och bygga en snögubbe efter en lååång fest natt.. hahahha ;)

Junior har fått socker kick från kola såsen han hade på glassen. Han springer runt i lägenheten och surfar på hans nya döskalle påslakansett, han är lite sur och förstår inte varför mamma vill tvätta settet först innan han kan bädda med det i sängen. Så hey! Varför inte surfa med så länge det är inplastat. Han e rolig, det e bara en idee av många som lillen har.

Nu vet jag att en person sitter och läser det här inlägget och buttrar.
Jonna tycker nämligen inte att jag skriver om henne så ofta, så hej på dig ällllklingen!!
Du vet att jag älskar dig, du e den bästa ;)...
Puss på dig!!!

Nu ska ja ta en powernap lär behöva det!!
Men ha en trevlig fredagskväll people!!
LOVE//D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ar sjuk i huvet manniska, jag vill inte bygga snogubbe.
Det ar battre om du kommer hit och chillar med oss pa playan.
Du ska fan komma hit snart annars kommer jag och hemtar dig.

saknar dig baby, ser fram emot att komma och traffa dig snart.
Pussa Cj fran tant M...

Love// M

Anonym sa...

Ser fram emot att du ska komma.
Du jag kommer komma, du vet att jag inte bangar. Du vet att jag är lite sjuk i huvudet, om du inte passar dig kan du får göra en snö ängel oxå ;) ....
Ta hand om dig och skynda dig hit gyal..

Love u Bo!!