fredag 19 september 2008

FREEDAG!!

Idag är det FREEEEDAG dagen jag väntat på för jag älskar ju heeellllllggggeeennnn!!
Iaf dagen började med att jag lämnade Junior på dagis vid 9:00.
Sedan kom Biig Siis förbi för hon skulle färga sitt hår...
Efter det så skulle jag träffa brorsan över en lunch på Java och sedan uträtta lite andra ärenden, det är alltid lika roligt att träffa honom.
Har alltid kramp i magen efter att vi träffas, för vi har så jäkla kul ihop..

Under lunchen skulle självklart LA the paparatzi ta kort och det sluta så här:

PEACE from Big Brooo!!
Jag drog ett skämt och stålmannen kunde inte hålla sig för skratt!!
Men Posa och sitt still sa jag..;)asg

Som ni ser så åt vi varsin Lassange!!
Den va så jävla go..mums..
Lars vill inte fråge efter ketchup så jag gjorde det, här skäms man inte haha..
Jag fick till svar att det finns på tallriken, Öhhh!!Men till mitt försvar, jag hade inte fått tallriken framför mig innan jag fråga..

Här visar Lars hur mumsig lassangen faktist är!!


Tack för en jätte trevlig dag brorsan och jag hoppas du och Angie får jätte trevligt när ni åker till Rhodos på Söndag, jag är absolut inte avvvvis :/.. Jo!! kanske lite...Massa kram på er och skicka ett vykort.. ;)

Efter staden hämtade jag lilleman från dagis! Han var helt färdig stakarn. Han och Jonna skulle kolla lite på barnkanalen, det hela slutade så här:




Nu ska faktist jag ta en liten stöd vila för jag är också lite trött i ögat, lika bra att passa på nu när dom andra sover.
Men jag hoppas alla ni där ute får en super trevlig kväll/helg med mycke kärlek, mys och humor..
Ta hand om er.. Pööössss //LA

Inga kommentarer: