måndag 8 september 2008

some, some

Idag är en dag som alla andra.
Sitter hemma hos Red och pratar om gamla tider, framtida planer, alla områden inom sex, resor, vad jag ska göra på min 25 årsdag...
Jag har juh kommit på den kloka idén att varför inte dra till London.?
Umgås juh inte med många från den här stan varför ha en fest där ytliga vänner bara ska komma och säga grattis..
Jag vet att jag fyller år och jag vet att jag bli äldre..
Hmm!!
Jag är juh rätt dålig på att skriva på helgerna så jag får försöka komplettera detta nu.
Skolan har ju dragit igång så det blir en hel del läxor som måste göras.
Jag åkte till skutan och va med mitt hjärta. drack lite, måla lite, tittade lite på TV osv.
I Söndags va jag, Cj och Cedriccirkus Wiktoria som dom hade på sätra ängarna i Sätra så klart;)...
Cj fick rida på en kamel och en liten fallabella häst. Vi åt popcorn och hade hjärtat i hals groparna när personer svingades i taket i cirkus tältet.
Idag är det måndag och jag har haft en sådan där jobbig dag i skolan. Somnade typ på första lektionen. Sedan åkte jag och handla lite grann.
Nu måste jag gå hem för min lilla pojke e jätte trött och vill sova. han har haft en lång dag på dagis.
Puss och kram vi ses på stan.
Ps. Älskar er, ni vet vilka ni är. Ds

Inga kommentarer: