söndag 28 september 2008

Vi åker imorgon!!

Söndag och resfeber!!!



Jag har tagit en paus från bloggandet i helgen för jag har haft fullt upp.Lördagen bestog utav shooooping inför resan till Grekland imorgon.Jag va på barnenshus och handlade en barnvagn åt Junior, så att han kan sova om han blir trött. Det är skönt att kunna sätta honom i vagnen ist för att bära runt på honom som sagt han är inte en liten kille längre.
Det handlades även sol lotion och andra saker som behövs.

Sedan var det storstädning i hemmet eftersom jag vill komma hem till ett rent hem så jag satte full fart på syrran och Jonna även lilla Junior fick städa sitt eget rum.



På kvälls kvisten ville Annapanna hitta på nått men min tid räkte inte till eftersom jag var tvungen att skriva klart ett arbete till skolan som måste in innan jag kunde få ett OK från skolan att åka iväg.Men I LOVE U BOOO och vi hittar på nått när jag kommer hem...
Den här helgen har gått oerhört fort och jag känner att tiden inte räker till. Men jag gör det bästa av situationen.



Är hos Red nu och pratar lite.. Tack Red för att du alltid hjälper mig med Big.. Hon ska nämligen ha Big när jag åker iväg. Han känner sig hemma där eftersom det är där han nästan alltid är när jag åker bort.


Här kommer lite bilder ditt jag ska!! Det heter Joniska kusten och ligger i Grekland. Asså kolla in vattnet, helt klar blått.





Kommer natuligtvis att lägga ut mer kort efter resan.

Nu ska jag vara lite social och snick snacka lite med Red.. Tråkigt att du inte kunde följa med gumman som planerat. Men det kommer fler flyg.. Love u Baby tack för att du finns.
Skriver mer senare om jag hinner, annars så hörs vi om en vecka pepz!!
LOVE //LA

Inga kommentarer: