lördag 13 september 2008

Svarta änkan

Ojoj..Idag vaknade jag med skalle bank. 2 alvedon och en dusch senare kändes allt genast mycke bättre..


Det blev en lyckad kväll igår och Maria blev lika full som jag tror jag.


Just nu sitter jag hos Redhead och skriver detta inlägg, ska vara här med Jamie (redheads son), medans hon ska gå ner och möta en vän till henne på tågstationen.


Junior och Jamie springer runt och leker med en ljud nivå som når till stjärnorna, dom skrattar jätte mycke och det e så roligt att höra när ett barn skrattar ifrån magen. Man blir så glad när man hör det.





Oh!!!Jonna är juh skit rädd för små djur och hon va inte sen med att berätta för mig att svarta änkan har kommit till Sverige.
Fy fan va scarey endå att veta att det finns en spindel i Sverige som kan döda genom ett bett.
Här är en bild på svarta änkan spindel så att ni vet hur den ser ut.
Se upp så att ni inte blir biten utav den...

Inga kommentarer: