torsdag 25 september 2008

Resan är bokad och betald....

Torsdag idag och jag kom precis hem från Ticket.. Nu är min efterlängtade resa beställd och de bär av till Grekland på måndag.

Anna sitter i mitt headset och surrar om det ena och det andra, men alltid lika trevligt att höra hennes sexuella röst ;)....

Lot of Love 4 yaa baby girl..

Det kanske låter lite konstigt men jag är inte laddad för den här resan än, men det kommer väl på Söndag.. Res feber kalas det, jag kan nämligen inte säga att jag älakar att flyga, Fi fan..Man känner sig så jävla liten där uppe i luften...Oh jag blir så jävla nervös.Får alltid samma obehagliga känsla när jag kommer genom tullkontrollen. Men fy fan LA nu får du sluta fjanta dig, har ju fan tjatat på att få åka till värmen hur länge som helst.

Ska gå och städa min lägenhet nu så jag får lite annat att tänka på, måste juh dra fram resväskan oxå;)...
Skriver senare mot kvällskvisten...
Love//LA

Inga kommentarer: