tisdag 16 september 2008

Nu va det morron!!
Klockan är elva och jag har inte vaknat en.
Jag är uppe men allt jag gör känns som om jag gör i sömnen.
Gick ut med min doggelito och vi avslutade promenixen med att han fick springa i hundgården, där stog jag med luva och cigg och såg allmänt förvirrad ut...Men Big hade kul iaf.

Hmm..Jag känner mig så jäkla seg.
Idag har jag ganska mycke på menyn. Måste ner på stan och handla lite;), sen så hade ja panerat att åka till Anna och sen måste jag plugga till mitt historia prov som jag har på torsdag.
Man tittar ut och blir så uttråkad utav vädret, visst att hösten kan vara fin ibland men man måste ju vänja sig.
Eftersom jag är en solstråle ;) så trivs jag ju bäst i sol.


Igår när jag och Junior va hos Jamie och Red så satt jag och filma min spiderman. Som alla andra unga grabbar så älskar han spiderman.
Här får ni ett litet smakprov av vad min son kan ha för sig om dagarna.

Jag vill även lägga ut den här videon på Junior!!
Han stog och dansade och speglade sig i ugn glaset.
Kom försent med cameran, men jag han fånga lite.
De här klippet filmade jag i början utav sommaren.
Han är ju över sött!!

Ha en bra dag!! Hörs sen!!!

Pössss

Inga kommentarer: