söndag 14 september 2008

Cedric åkte idag!!


I belive he can fly!!


Vissa basket spelare kryper på golvet!!;)


Han springer och han gör mål!!




Ja då va det dagen då Cedric åkte!! ;(..




Det började med att karln sov över, jag vaknade kl 6 i panik och väckte honom. Hans tåg skulle gå 6:30 gissa om han fick springa.




Men på ett sätt va det ganska skönt att han va så stressad för vi hann inte tänka på de tråkiga hej dået.
Han sprang runt som en jojjo och jag sprang efter honom och hjälpte honom med det ja kunde.
Junior sov så Cedric va in och pussa på han och sa hejdå.

Precis när Cedric stängde dörren vaknade Junior och vill gå upp. Hallå kl va 6:20 på en söndag.
Jag tvingade honom att ligga brevid mig och mysa, satte på shrek och då fick jag sova 2 timmar till..tack Shrek:)..

När ja vaknade till liv gjorde jag och junior frukost som vi smaskade i oss.
Sen så städade vi lite grann innan vi åkte till skutskär.
Väl i skutskär fick Junior leka av sig, han har massa enegi, jag önskar att jag kunde få en 1/3 del av energin han har.
Vi kom hem ca 20:45 och lill killen decka på en gång.

Pratade sedan med Cedric, han berättade att resan gått bra och att det va mycke varmare där en här..Tack tack här håller man på att frysa ihjäl, jag drog fan fram dun täcket idag..
Men vem bryr sig om värme. I Sverige tycker vi om frost och snö eller varför inte en regnig sommar. Skämt å sido!! Skönt att veta att han kom fram ok..

Vi är stolt över honom och han vet att vi är med honom i hans hjärta!!
Skönt att de är sista året han ska spela i Kuwait..

We love u..



Nu ska jag gå ut med min bäbis big sen hoppa i säng!!
Ha en bra kväll allihoppa..

Inga kommentarer: