tisdag 23 september 2008

Vem tycker om Lapp lisor??

Igår skulle jag gå ut med min doggelito på en promenad, jag skuttade ut med hunden och vi går på en lång nice promenix. På vägen hem paserade jag min bil som stod parkerad brevid skogskanten på Öster där jag bor..Slänger en snabb blick mot bilen då jag ser en lapp på vindrutan, what the????. Parkeringsböter människor.. Jag har stått på besöks parkeringen för länge så visst det va delvis mitt fel, men va fan..
Bilen måste flyttas därifrån!!
När vi skulle flytta på bilen tror ni inte på fan att batteri fan är hel dött, Jo visst!..
Så jag fick ringa till en kompis som fick hjälpa mig att putta bilen till en annan parkerings plats, där min bil har RÄTT att stå i flera år, även fast jag inte använder den.

Jag kan ju tillägga att Daniella Zehlin är inte klar med körkortet därför STÅR bilen och väntar..

Jag vet att lapplisan inte ville lära mig en läxa, hon/han gav mig böter och smilade och tänkte att det skulle klinga lite extra vid löning... xx+/*+-+-/+* säger jag bara...

1 kommentar:

Anonym sa...

men älskling då BÖTERRRRRRR på öster hur lyckas du asg ne lider med dej men tur att du nu har flyttat den där den kan stå ett tag tills körkortet e klart pusssss o love