måndag 8 september 2008

Lättad

Fy fan!! Nu har mitt hjärta börjat slå normal takt och mina nerver har lugnat ner sig.
Som jag skrev tidigare i dag så har jag varit orolig över min bästa kill kompis.
Inte bara orolig jag va fan skit sur på honom att han inte hört av sig.
Men 22:05 fick jag mitt efterlängtade samtal. Han lever!!!
Efter att jag fick vräka ur mig en lång utskällning fick jag höra vad som hänt och jag lugnade ner mig. Nu är jag bara glad att han ringde och berättade att han lever under alla omständigheter.
Fan jag älskar dig din idiot, skräm mig fan inte så där igen.
Han sa att han skulle komma hit och hälsa på mig snart och bjuda på varm chocklad. Mums!! ;) det kan behövas i det kalla vädret som har stormat in över Sverige.
Nu kommer jag iaf somna bra ikväll!! Dom flesta vet säkert hur det är att vara så orolig att ens vardag tar stryk av det. Men som sagt nu är han tillbaka så nu back 2 normal...

Love u Badou tack för att du ringde.

Inga kommentarer: