onsdag 24 september 2008

Fuckt humör..

Torsdag!!

Ïdag är en dag som alla andra dagar igentligen.
Skola, laga mat, ut me doggelito, läxor, mysa, träffa kompisar.
Men i dag deckad jag några timmar efter att jag hemtat Junior, vaknade sedan upp med ett helt ffffffuuuuucccckkkkkttttt humör. Shiiit jag va så irreterad på allt och alla.


Jobbigt sånt där när man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är.


Men drog på mig skorna släpade med min lilla prins till affären, köpte det ena och det andra sedan stapplade vi vidare till Red. Drack en koppe kaffe som var välbehövd och LA blev genast lite trevligare.

Efter den lilla fika pausen var det dax för klippning. Reds bror Stefan behövde klippa sig så där stog jag med sax, kam och rakmaskin i högsta hugg.. Resultatet blev kanon!!
Medans jag klippte Stefan satt Red och Junior och gjorde en mask, Junior är nämligen en medlem i turtles nu och hans turtles namn är nicke nyfiken aka spider...
Before


After


Inga kommentarer: