torsdag 18 september 2008

Slut som artist!!

Fy fan folk. Idag är LA slut som artist.
Jag är så jävla trött i min kropp.
Känns som om fedagen är så långt borta fasten det är imorgon.
Har varit i full gång hela dagen(klockan är bara fyra på eftermiddagen), har tvättat, ut med hunden, lämnat sonen på dagis, små plockat lite hemma och pluggat till ett prov som jag precis har gjort.
Men vi får se hur det gick för att jag har inte haft ro att sitta och plugga så mycke. Håll tummarna för mig, men jag måste säga att det kändes bra.

Jo!! Jag fick faktist besök idag oxå innan jag gick till skolan och det är ju alltid lika trevligt att träffa dig mr J!!
Roligt att skratta med någon man har känt i så många år. Men du är ju skadad ibland..Asg!!
Du har stora planer, Jag tror på dig och jag vet att det här kommer gå skit bra..

Hmm!!Ja va ska man skriva nu!!??
Jag är helt slut i skallen och jag vill bara sova.
Jag vet att jag klagar på vädret hela tiden, men jag tror att det spelar stor roll till min trött het idag..
Fick ett medelande från Red nu och hon kommer om 5 minuter och möter mig så jag måste sakta men säkert börja plocka ihop mina grejer och röra mig ut.

Men Puss och kram people vi hörs senare...

Inga kommentarer: