tisdag 9 september 2008

Lite av de flätningar jag gjort under sommaren 08.

Lill Siis ville ha en liten uppsättning för att hon skulle ut.
Så jag gjorde en enkel fläta
och satte upp en enkel
uppsättning i bak.


Mammas lilla plutt!!

Gjorde en änkel mohak så att han inte skulle behöva svettas på sommaren när han är ute och leker.

Mika ville förlänga sitt korta hår
så jag la in löshår och gjorde små
inbakade flätor i fram.
Blev väldigt nöjd med resultatet då hon har en tummhöjd som
längd i vanliga fall.

Eve ville ha något änkelt i sitt hår när vi skulle gå ut på krogen. Jag gjorde 2 inbakade fläter med blont löshår..Eller Fergie flätor som hon kallade det:)

Wesh ville ha inbakade flätor som inte gick rakt bakåt så jag gjorde det här mönstret på honom.Lite snea som går från en linjerad bena!! .ENJOY!!!

JA!! så har vi mamsen!!Mamma tycker om att ha restaflätor eftersom man inte behöver bry sig om håret. Mamma är ju en biker och har hjälm på sig hela tiden, så då vet hon att hon ser bra i håret helatiden utan att behöva göra nått. På med hjälmen och av med hjälmen., Wola!! ser bra ut en då.


Inga kommentarer: