onsdag 27 maj 2009

Made my point;)

va det dax pepz. Imorgon drar jag till Sthlm, min baby gyl ska med och det blir fest imorgon.

Vi blir hämtade på tågstaionen och sedan bär det av till Hagsätra. Ska bli kul att träffa alla mina grabbar igen och självklart Maria!!

I dag har jag vart med mamma och lil siis på staden, vi shoppade, jag och lil siis dansade loss i affärena och gjorde mamzen lite röd i ansiktet. Men hon börjar fan alltid skratta och tycker att hennes döttrar är lite speciella. Det enda hon sa innan hon åkte va att hon fan va lite trött i huvet efter att ha haft en heldag med döttrarna på stan. hahahhahah ja va säger man? vila lite, we seee u soon.. Min lill siiis är väl som hon är, hon e 18bast och lever livet (kanske lite för myck). Lite svårt att inse att hon vuxit upp till stora tjejen. Fan du har alltid varit min lilla snorvalp som sprang runt med fula skor och var dryg. Aja! Love you siis...ps. du e fortfarande dryg ;) ds.

Nu på kvällen har jag varit på feeeeeeetttttt dåligt humör, JÄVLA PMS HUMÖR!! Men nu börjar det gå över..Nu e jag väl snäll igen då, lr va säger du Redhead?..PMS kan göra brudar galna, men det får vi fan vara oxå. Hur kul är det att ha denna vecka va fan! varje månad. MADE MY POINT!!

Jag kommer inte kunna blogga på ett tag nu iaf. Det kommer ta en vecka till innan mitt trådlösa internetkrafs kommer. Men what the f, det e juh endå nice för nästa gång jag skriver kanske jag har nått att skriva om. Jag hör av mig snart iaf..hahaha!!

Dagens låt är en av dom finaste låtarna i världen. Lyssna på texten och njut. Jag älskar den här låten och ja jag vet du oxå Anna;)..Tycker du inte om den här låten då har du fan stora problem, hahahha...ME LUV IT...

Enjoy!!


Etana ft. Alborosie - Blessing

Hare bra pepz!!Ta han om varandra..

God night!!

LA

2 kommentarer:

Red sa...

Jag saknar dig redan och du har inte ens åkt! det är ju lööööjligt! Puss

LA sa...

Nu sitter jag på tåget!!!
Och jag kommer blogga ibland, inte varje dag kanske men så mycket jag kan.
Du kommer snart och hälsar på juh, men va gulligt..hahahahha.. Du saknar mig juh bara jag går på toa;)...Ses snart gumz...
Pösssss