fredag 22 maj 2009

Alot!!

Ja men va i helvete, jag har inte haft tid att skriva i min blogg på ett tag. Har haft otroligt mycke att göra osv. Det e mycket som har hänt sen sist och jag pallar inte skriva om allt men kanske nått;)...

Jag kan juh börja med att jag har varit i Sthlm en del eftersom jag flyttar dit nästa vecka, nice!! Jag och Min baby gyal Anniz åkte dit förra torsdagen och stannade tills i söndags. under dom dagarna va jag på jobb, dop, tittade på min lägenhet, festade och åkte runt hit och dit som man fan bara gör i Sthlm. Men så e det och det e så jag like it!!! Maria vi hörs snart;)!!!


Som jag nämde va jag juh på dop. Min vän Cyrus och hans tjej Vivian har fått en liten flicka som döptes till Naomi i Järfällas kyra i lördags.
Sötaste! Hon va jätte duktig under hela dopet, spydde lite på prällen bara när han skulle visa runt henne. Lay back;)... Tack för att jag fick komma och ett till GRATTIS till er dotter NAOMI.

Hmm!! Jo just det! Min äldsta son Biggie fyller 8år idag och han har juh självklart fått tårta som junior gick in på konditoriet och valde.. Så tårt kalas för the dog;)..Love you Biggie, min bästa vän!!

I går sålde jag min bil, buhuuu!! Men va fan det har stått stila i ett år snart. Lika bra att sälja så någon annan får nytta av den. Hadde jag låtit den stå längre hade det behövts fixa hundra grejer till på den.. Tråkigt att behöva sälja sin första bil;(..


Junior bara växer och växer, kan inte fatta att min lilla junior fyller 4 år i år. Det är helt sjuk hur tiden bara rinner iväg. Han springer runt och säger att Mamma är BÄST och det är klart jag är;) sen lägger han oxå till att Pappa är BÄST och Biggie, sen tänker han och kollar så han inte har glömt någon, sen säger han Jo! mamma jag är juh oxå bäst. hahahahhahahaha han är så jäkla rolig.



Ja det va juh lite för nu, men vi hör la senare!!

Dagens låt:

R Kelly ft Plies - Playaz in da Club

Inga kommentarer: