måndag 25 maj 2009

Sunshine

De e feetttt fint väder ute, hörde att det skulle bli 25 grader idag. KLOCKRENT;)..SOMMAR e på ingång pepz!! Shhhhhiiiiitttt sååååå över nice..

Ska till Juniors dagis om ett tag. Dom ska ha sin avslutning idag och Junior ska sjunga, detta missar man inte för världens och kameran e alltid med.

Kvällen ska jag spendera med bror, vi ska väl röka vattenpipa och bara umgås eftersom jag drar på torsdag, bye bye Gävle 4 now. Yes Yes Yalll;)...

Det blir inte så mycke skrivade nu eftersom jag har lovat min son en jordgubbstårta så jag lär börja med den;).. Men vi hörs snart igen, kanske redan imorgon..

Ha en trevlig dag pepz i solvädret...

Dagens låt blir Sunshine med Lil'Flip.. En gammal goding från förr men u can call me you baby gyal, yes yes.. Lyssna och ENJOY!!

1 kommentar:

Red sa...

När du flyttar din svikare är det bloggande varje dag för dig - hör du det?:P
Ny adress till bloggen btw.