lördag 6 mars 2010

Vill bara sova

Nu ligger jag här i min säng. Jag är helt slut som artist och jag tackade nej till alla nöjen som händer denna kväll, för jag är verkligen jätte trött. Tänkte att jag bara skulle vara hemma med snacks bra film och sova tidigt, men nej!! Det är fredag kl är 00:21 och jag finner inge ro i kroppen what so ever.. What the F, va fan är det med mig egentligen???.
Jag antar att anledningen är att jag är ute och springer hit och dit hela tiden för jag har massa som måste göras, ådnas, jobbet osv så när jag väl är hemma och inte har nått att göra känns det som att jag en då har nått som ska göras. Jag har svårt att koppla bort allt för en stund.

2 kommentarer:

E.v.e sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
E.v.e sa...

Oj, tidig morgon, massa felstavning.
ANYWAYYYY, känner igen den där känslan allt för väl. Hoppas du somnade till slut och drömde vackra drömmar. /Elbow