tisdag 2 mars 2010

Ita nice 2 be nice

Vybz kartel spelas i köket, 1 kompis diskar efter maten, 2 kompisar sitter vid köksbordet och pratar och sen har vi mig dårå som sitter i sängen med laptoppen i knät.. Så ser min tisdags kvl ut. Kan inte begära mer. Myspys!!

Skulle igentligen ha jobbat idag, men blev lite kaos i matching med tider. Anw, jag kommer hoppa in imorgon kvl istället. Går lika bra, händer juh inte nått spec imon iaf just another day to make money... Vi alla sitter och pratar och drömmer oss bort till Gambia. Ska bli så skönt att få åka dit igen till värmen, träffa alla vänner och bara ha det så skönt och glömma vardagen i Sverige. Jag har varit i Gambia 2 gånger innan och jag har haft kul varenda gång. Har bara en sak och säga.. hahahha.. IS NICE 2 BE NICE!!!

Nu ska jag vara lite social med my friendz..

PZ!!

Inga kommentarer: