söndag 4 april 2010

What it do

Men shiiiiit, vadå uppdaterings dax;).. Har juh inte skrivit på hundra år nu.
Men som vanligt så har jag hundra ursäkter om ni vill höra dom hahahahha.. Mitt internet har knakat lite så idag köpte jag den där comviq shofräset. än så länge funkar de juh bra..

Har precis kommit tillbaka från the smiling coast. The GAMBIA. Detta var min 3e gång där och det är underbart. Denna gången upplevde vi så mycke saker så det är masssa blandade kännslor. Min bästa vän gifte juh sig igen på afrikanskt sätt. Och med det så menar jag lots of pepz, afrikanska kläningar, mat, trummor ja hela paketet. Eftersom jag va brudtärna/ best friend så fick juh jag oxå en afrikansk kläning och me and ma gal made that shiiit loook damn goood, eller hur honey??
Kommer lägga in kort lite senare.. Du va den vackraste Anna är så jävla glad för din skull och tack till er båda för en upplevelse 4 life. Ayo the biggest thanx 2 u 4 making this real 4 Anna and Lamin.

De är underbart att vara hemma igen iaf. Borta bra men hemma fan bäst.
Sen kan man juh diskutera situationer som hänt när man kommit hem, men va fan sånt tar vi med klacksparkar och sparkar åt helvete..

Jag är på fett bra humör iaf, för nu är sommaren på ingång.. I LUV IT!!!
Nu måste jag ringa lite samtal, men återkommer senare med mer update;)
GLAD PÅSK;) KUCKELIKUUU

Inga kommentarer: