lördag 19 februari 2011

Sunny day in the hooooood;)...
Things is popppppin right now!!
Alla pusselbitar börjar falla på plats, but i aint gonnnne teeeellll u shiiiit..
Dom som läser den här skiten vet att jag inte delar med mig utav smaskiga detaljer, in yours:) Ni som känner mig/oss will seeee. Yes mam!!

Åhhh!! Jag sitter här och solen lyser in genom fönstret, jag vill ha SOMMMAR and i want it now.
Fattar ni, solen lyser men det är sååå kallt ute..
LURAD!!

COUNTDOWN is in the aiiiiiir. Tjatar hela tiden, men i cant wait!!

Have a gooood day!!



4 kommentarer:

E.v.e sa...

tänker på dig /ewe

LA sa...

Right back at u gal. Saknar dig i mängder. Love

LA sa...

Right back at u gal. Saknar dig i mängder. Love

E.v.e sa...

Vänner är som stjärnor, fastän att man kanske inte ser dom så ofta så vet man att dom alltid finns där! Hoppas du och alla dina nära mår bra, ta hand om Er så hoppas jag att jag får krama om dig snart!