lördag 12 februari 2011

Everyday have a suprice 4 u!!
God day BITCHES!!!
Fan va nice det är när man vaknar och solen skiner in genom fönstret som om det vore sommar. Me like!! Dax för the summer to come.
Jobbade natt igår och ådnade upp saker som igentligen skulle ådnas för längesen. Nice att äntligen fått det ur världen...

Fick ett samtal förra veckan av en av mina bästa vänner som bor i USA. Sånt jävla ångest samtal. Hon ringde mig på tisdagen och sa att hon behövde mig. Vi skulle få jobba på super bowl i Dallas för dom behövde massa folk till olika klubbar. Shiiiit, suck!! Hela problemet va att vi skulle komma ASAP för allt skulle börja på torsdag. Det va lite svårt med tanke på att jag sitter här och det tar såå lååång tid för mig att ens komma dit.:(.
Äh! De e ok(but it suckz), men next year my asss goin to super bowl!!

Just det!! Polisen tog juh 2 personer som häktades misstänkta för mordet på vår Zaroy. Nu äntligen nästan 1 år efter har rättegången börjat!!..
Vi kommer aldrig få tillbaka honom men jag hoppas att vi kan få några svar. Tex WHY THE HELL gjorde ni det??
All min kärlek till Zaroys familj!! Zaroy we miss you.
R.I.P




Inga kommentarer: